Asistent/ka daňového poradce
Nabízíme
-
Příjemné prostředí v nově vybavených kancelářích
-
Přátelský pracovní kolektiv
-
Káva a občerstvení na pracovišti
-
Pružná pracovní doba dle dohody PO-PÁ, přítomnost na pracovišti 9:00 – 14:00, zbytek pracovní doby si můžete přizpůsobit
-
Po zapracování možnost příležitostně home office
-
Dobrovolná výuka němčiny se zkušeným lektorem (rodilý mluvčí) v rámci pracovní doby
-
Smlouva na dobu neurčitou
-
Stravenky, příspěvek na penzijní pojištění/DIP až 3 000,- Kč
-
2 sickdays
Náplň práce
-
Podpora daňového poradce při zpracování daňových přiznání (DPFO, DPPO, DPH) a dalších přehledů
-
Shromažďování, kontrola a příprava potřebných podkladů pro daňová přiznání
-
Analýza účetních a daňových výstupů klientů, identifikace chyb a nesrovnalostí
-
Spolupráce s účetními odděleními
-
Komunikace s klienty, finančními úřady a dalšími úřady při vyřizování daňových záležitostí
-
Práce s účetními a daňovými softwary
Profil kandidáta
-
VŠ vzdělání
-
Znalosti a zkušenosti v podvojném účetnictví
-
Práce na PC (Office – Excel)
-
Zájem o IT a chuť se v této oblasti dále rozvíjet výhodou
-
Spolehlivost a pracovitost
-
Ochota učit se, loajálnost
-
Znalost AJ/NJ výhodou
Ohodnocení
-
Nástup 30 000 - 38 000 Kč / měsíc
-
Jsou u nás kolegové, kteří mají po čase 40 000, ale také i 60 000 či 75 000, záleží na Vás a Vaší ochotě a schopnosti se učit.
Své životopisy zasílejte prosím na adresu: klaudie.sulcova@schekonom.cz
Tel.: +420 731 037 177
Jak Vás budeme podporovat?
-
Naši daňoví poradci Vás zaregistrují na KDP ČR jako Asistenta daňového poradce a budou Vás podporovat pro získávání znalostí a zkušeností potřebných ke složení zkoušky Daňového poradce.
-
Zajišťujeme pravidelné vzdělávání a poskytneme i individuální školení přímo pro Vás dle Vašich potřeb.
-
Každý měsíc budete mít individuální schůzku (one-to-one) s Vaší/m vedoucí/m, kde můžete zhodnotit a prodiskutovat pracovní úkoly, nejasnosti, cíle, osobní rozvoj a růst.